РЕЗЕРВИРАЙТЕ MENU
Alt text
Caption


Тенденции в хотелското настаняване – какво ни очаква?

През последната година хотелиерството среща сериозни спънки, които доведоха до лош изход за много заети в бранша. Това доведе до избор на изцяло нова политика, която да позволи на хотелите да си дадат почивка и през това време да се постараят повече в своята експозиция към клиентите. Кои са последните тенденции в хотелското настаняване, предстои да разберем:

 

Добре разработеният сайт

 

Дигитализираният глобален свят не е вече просто мит, нито пък нещото на младите хора. Все по-голяма част от населението използва интернет за съвет и тургит, особено когато търсят подходящо място за отдих и забавления. За да засилят своето присъствие, хотелите вече не само трябва да влагат средства в добра реклама, но и в представителен уеб сайт, който да разкрие на потенциалните гости абсолютно всички предимства, които предлагат. Искате да сте успешни, изработете си сайт!

 

Удобни чатботове

 

Важно за всеки хотел е да осъществява обслужване 24/7. Когато разполагате със сайт, добра идея е да вградите в него и чатбот. Неговата роля е да отговаря на въпросите, зададени от клиенти, да изпраща снимки, както и да подпомага процеса по настаняване. Една изключително удобна функция, особено в случаите когато просто няма нужда да ангажирате персонала си допълнително.

 

Уелнес – Новата мода

 

На английски wellness означава постигане на физическо, душевно и емоционално здраве. На практика трябва да накарате гостът да се почувства удовлетворен на всички нива. За това все повече хотели залагат на специализирани зони за релакс, фитнеси, удобни легла и възглавници, вкусна храна и напитки, които да се грижат за комфортният отдих на гостите. Когато те са доволни, хотелът е на печалба и шансът да го посетят пак е значително по-голям.

 

Комфортът на клиента е първостепенен – от неговото настаняване до напускането

 

Тази тенденция е малко по-особена от останалите, но на практика представя колко важен е всеки гост за развитието на хотела. Постарайте се да улесните максимално процеса по регистрация и наемането на стая, за да не се налагат гостите да чакат след като са пътували с часове, погрижете се за удобно лоби, където хората могат да оставят своите дрехи, да поседнат, да пийнат, да си починат във хотела. Заложете на високо ниво на обслужване, множество услуги и ги рекламирайте.

 

Правилен път няма. Той зависи от обстоятелствата: на първо място дали гостът ще предпочете Вашият хотел за почивката си и дали ще се върне, след като тя е приключила. Ако всичко е минало както трябва, шансовете да бъдете посетени отново и препоръчани са големи. А това е от значение за развитието на Вашият бизнес.